вторник, 8 декември 2015 г.

Blogmas #8

Днес мама и тате имат годишнина от сватбата и вкъщи има торта и арменски сладки.
Иначе нищо интересно не се е случило. Явно не съм била особено весела сутринта, посрещнаха ме с въпроса "Как си след вчерашното кафе?", а пък имахме два часа математика. Взимахме права пропорционалност? отново? и решавахме задачи с изцъклени триъгълници и къдрави страни.


После имахме информационни, тоест час за слушане на музика и изцепки отстрана на Теодора. След това направихме грешката да отидем до евтината студена лавка за корни, вода и солети. Немският мина монотонно, като изключим, че взимахме минало време (Perfekt + haben се използва при всички възвратни глаголи. Не развратни, а възвратни.) По български ни връщаха тестовете и имам 6, а пък другата седмица имаме две класни и се надявам да ми остане време да прегледам някои неща, тъй като мислим да идем на Панаира на книгата (защото Патрик Нес ще е там и аз...трябва!!!). Но както и да е. Ще се оправя.
След училище четох, после ходих с кака Мими, Васи и Ивана в общината, където четоха (или по-скоро играха) "Снежанка и седемте джуджета". Имаше много дечица и го бяха направили доста интересно. Хубавото е, че няколко вечери поред правят подобни пиески, в които участват самите деца, и всяка вечер е по различна приказка. Мисля, че е много добра коледна идея за по-малките и тук оставям няколко снимки от вечерта.
(Сега нямаше много хора пред общината, затова успях да снимам и светещите фигури пред елхата, за които споменах в поста с концерта.)


Имаше доста хора, което е хубаво, и всичко беше организирано по много интересен начин. А после заваля "сняг"...



Да, и аз обичам приказки. Да, мамо, имаше и по-големи от мен. (Майките се броят, нали?)





Входа към кочинките (за които трябва да си отделя известно време някой път) (Кога ще свърша всичко??)
Между другото много харесвам кочинките. Тук можеш да си вземеш около половината неща, които ти трябват за Коледа и Нова година, на това отгоре може и да ядеш. (Трябват ми ръкавици и понички, да.)

А, също вярвам и в Дядо Коледа, мамо.
Та. Това е от мен за днес. Докато пишех поста изядоха пуканките и сега всъщност няма нищо.
Но какво да се прави.
Лека нощ. с: