понеделник, 7 декември 2015 г.

Blogmas #7: DIY Christmas Gifts #2

Тъй като вече сериозно започвам с изпълняването на списъка ми с подаръци, реших да напиша втория пост с примерни идеи. Много ме зарадваха отзивите при първия пост, надявам се този също да е полезен. :)

1. 52 Reasons Why
Отново една от любимите ми идеи за подарък. Правила съм я веднъж и мисля да я направя отново, макар че не влиза в коледния ми списък тази година. Обикновено се използва тесте карти, на всяка от които пишете някаква причина по темата, която сте си избрали - а тя може да е "52 причини да те обичам", "52 причини да си моят/а най-добър/добра приятел/ка", "52 причини да си най-добрата майка" и т.н. Причините трябва да са написани на листчета или картончета, след което всяка карта се перфорира, а двата жокера се слагат като отваряща и затваряща корица. На отварящата корица пишете или лепите листче със заглавието. След това всички карти се връзват с панделка и се получава нещо като малка книжка. Може да се направи за всеки ваш близък, освен това е ефектен и личен подарък, който всеки ще оцени.





2. Коледни декорации
Декорациите са подходящ подарък за всекиго, тъй като (почти) няма начин да сбъркате. Може да се направи всичко - от ръчно изработени орнаменти за елха до коледни венци, свещи и т.н.
Тук оставям любимите ми идеи за декорации от Пинтерест, тъй като нямам какво друго да добавя. (Освен че дърветата от чай и бухалчетата, и горещият шоколад в топка за елха са прекрасни и наистина трябва да ги пробвам.)








3. Sharpie Mugs
Не съм пробвала да надписвам чаши досега, тъй като не съм напълно сигурна дали се получава и с перманентен маркер вместо Sharpie (което досега намерих само на едно място и реших, че не си струва парите).
Всъщност според някои проекти в Пинтерест може да се направи и с перманентен маркер, но както и при Sharpie-то чашата трябва да се изпече на около 180 градуса за половин час. Получава се доста ефектно, страшно ми харесва като идея и мисля тази година наистина да го пробвам. Пък дано да се получи и с перманентен маркер.
На чашата може да се напише някакъв цитат или да се нарисува нещо. Може да се използват и шаблони. Тук има още идеи.


Става и с лак за нокти, явно

4. Разделители за книги
За именния ми ден получих разделител от Теди, който бих снимала, ако не беше късно. Както и да е, мисля, че е доста добра идея за подарък, особено за хора, които обожават да четат, и има някои много сладки идеи. Може да се направи хартиен разделител с любим цитат от книга или цитат, свързан с четенето. Има и разделители, с които се отбелязва в ъгълчето на страницата, или такива, при които се използва кламер. Още тук.



Това е от мен за днес. Мисля, че ще има още поне няколко поста, свързани с подаръци. Надявам да съм била полезна и да успея да си изпълня нещата по списък поне до Нова година.
(Също се надявам новият дизайн да не изглежда чак толкова зле.)
Пожелавам ви лека нощ и приятен вторник. ^-^