събота, 5 декември 2015 г.

Blogmas #5

Днес отново ще съм кратка, защото Калина в момента е у нас и сега се е усмирила, понеже прави някакви опити да се гримира? не много успешно, но все пак. Взе ми молива и спиралата, сега ми разваля и цветните моливи. ("Винаги съм се чудела дали четките на спиралите са черни, или се боядисват черни от спиралата?")
Сутринта бях на състезание по математика, но през половината време много ме болеше главата и не правих нищо. И все пак от първите десет задачи съм решила девет, а от последните пет - две, което е доста добре за мен. След състезанието се прибрах замалко, колкото да обядвам и да си преговоря по английски, после ходих в курса за тест. Госпожата ми се обади, за да ми каже, че имам пълно 6, което е странно, защото миналата година, докато учех английски, рядко се случваше да имам максимален резултат, а сега не уча и за втори път имам 100/100. Не знам...
Като се прибрах, ядох джинджифилови меденки и чаках Калина да се домъкне до нас. Само че тя дойде с около час по-късно. Към шест отидохме на зумба с Теди и беше мноого хубаво. (поправят ме, било е "брутално и шукаритетно") После се прибрахме и ядохме пица, и слушахме DSTV (aka най-великата музикална телевизия, особено като пускат "Гуци, гуци"). С мама, тате и Калина слушахме някакви ретро чалги и... други големи глупости, но пък беше забавно (буболечка-чка-чка-ай). ("Поздрав за любимата баба Гена от София с песента на Азис "Хабиби"...) НЕ правете грешката да слушате стара/нова/каквато и да е чалга вечер. Зарибяващо е. И не, не слушам чалга. Наистина.
Рандъм дийп мисли от Калина в 12 вечерта: "Ама много мразя като качат снимка в снапчат как са били с грим и после са ревали и се е размазало. БоЗее!"
Още рандъм мисли: "Абе, айде да измием една четка да видим дали все пак наистина са черни."
След вечеря успяхме да спрем с музиката. (Оф не, в момента слушаме DSTV, които получават заплахи от рода на "ega vi grumne sistemata i ostanete bez tok" тц) Стаята ми е пълен хаос в момента. Слушаме сръбско, Калина спря да се гримира и сега си мисли, че е Спящата красавица.
Рандъм дийп мисли #3: "Имам хамстер на корема".

Преди напълно да е изперкала, след като й позволих да изпие цяла чаша кафе (още една голяма грешка, в момента слушам неща от рода на "Буболечкаа, абе ръгни ми телефона у жицата. А не, има достатъчно батерия. Не го ръгай"), ще оставя няколко снимки и ще се опитам да преживея нощта.
Калина ме помоли да ви кажа, че не е идиотка и не иска хората да я мислят за толкова отвратителна.

Cause there's a mouse on my che-est




she's a mouse, duh

boo you whore


Игнорирайте идиотските снимки, ако така ще спите по-спокойно.
Предварително се извинявам за породените от нас кошмари. Мисля, че и аз ще имам.
Това е за днес. Добре сме, в случай, че някой се е притеснил за здравето ни.
Отиваме да гледаме влогове.
Лека нощ. с: