петък, 4 декември 2015 г.

Blogmas #4

Днес ще съм по-кратка, защото утре имам състезание по математика и тест по английски, а понеже както винаги оставям всичко за деня преди това, сега имам доста работа.
Денят ми мина нормално. Даже хубаво - все пак е петък. Обикновено сутрин преди 9 съм най-неадекватния човек на света, но днес бях странно енергична... дори пих топъл шоколад вместо кафе. По едно време танцувах по коридора. Понякога имам чувството, че телефонът ми има някаква способност да разбира от каква музика имам нужда, особено сутрин, когато страшно ми се спи. Случвало се е да излизам от къщи с думите "лека нощ" и докато слушам музика от телефона, да се опитвам да се сетя дали изобщо съм го взела с мен. В такива случаи шъфълът проявява разбиране и ми пуска нещо събуждащо, и в училище Теди казва, че изглеждам весела.
Първия час имахме немски и не правихме почти нищо, с изключение на няколко упражнения за теста (И музика. Бях будна все пак). Втория час имахме тест, който не беше от най-трудните и мисля, че се справих. После с Теди ходихме до евтината лавка (която вече се казва "студената лавка", защото ставаш като ледена висулка, докато отидеш дотам и обратно по риза и жилетка. Но пък корнито е 88 стотинки, така че.) По литература имахме свободен час, защото учителката я нямаше, и с няколко човека играхме на О! Думи в стаята, което се оказа изненадващо забавно. След това имахме изобразително и правихме някакъв натюрморт? не знам, тогава вече ми се беше доспало. По математика с Калина ходихме да принтим примерни теми за състезанието утре (които не ни свършиха почти никаква работа, но както и да е) и изпуснахме около половината час. След математиката имахме допълнителен час по физическо и играхме федербал. За втори път от началото на годината ми беше приятно в час по физическо. Като стана дума, мразя физическото.
В 13:30 имахме състезание по немски и трябваше да се качим в аулата на втория етаж. Всички си мислехме, че няма да направим нищо (и е много вероятно да е така), но макар че не разбрах доста неща, мисля, че се справих сравнително прилично. След състезанието изчакахме да свърши часа на хората от ЕГ, за да се видим с тях. Те са хубав клас, впрочем (Кате, помириши Алекс, тя днес мирише много хубаво. - Ати.) Видяхме се, запознахме се с няколко човека, после си тръгнахме. Аз се прибрах, обядвах и бездействах, към 17:30 осъзнах колко много ми се спи. Станах в 19, после вечерях (маруляяя!) и оттогава решавам задачи.
Общо взето, денят ми мина добре. Надявам се и при вас да е така. :) За днес планирах втория пост с идеите за коледни подаръци, но наистина не ми остана време, в което да не ми се спи ужасно много, за да го напиша. Утре имам доста неща за вършене, а и Калина ще идва вечерта, така че може би в неделя или следващата седмица ще се върна към постовете на коледна тематика.
Това е от мен за днес, оставям ви с няколко песни и ви пожелавам лека нощ и приятен уикенд. ^-^




И сега осъзнах, че Blue Neighbourhood излезе днес, а аз още не съм го изслушала. Бъди проклет, следобеден сън.