четвъртък, 3 декември 2015 г.

Blogmas #3: Коледен Благоевград

Днес не ми се случи нищо по-различно от обикновено - денят започна ужасно, но после се пооправи и в крайна сметка когато се прибрах вкъщи се чувствах доста добре. Въпреки двете кафета проспах следобеда и към 18:30 със сестра ми, бате, кака и Ивана отидохме на площада при общината, за да гледаме първия коледен концерт за тази година. Програмата беше хубава, но имаше още какво да се желае. За сметка на това водещите бяха забавни и запалването на светлините се получи доста ефектно, след което имаше голяма заря. Лично на мен единственото, което не ми хареса, беше, че музиката по време на програмата и гласовете на децата, които пяха и рецитираха, не се чуваха достатъчно силно, въпреки че бяхме точно до сцената. Също така хората бяха много и нетърпеливи, и постоянно се бутаха, но като изключим тълпата, останалото беше много приятно.
Тук оставям няколко снимки от вечерта:




В програмата участваше и трупа по въздушна акробатика. Това беше може би най-доброто изпълнение за цялата вечер, а и е нещо, което досега не сме виждали на коледен концерт.


Дядо Коледа слиза с пожарната от покрива на общината
Луна Четвърта, с вече запалени светлини





Сега центърът на Благоевград споделя коледния ми дух и като цяло градът изглежда по-красив. Доволна съм от вечерта и от концерта, прекарах си добре и Благоевград отново ми харесва малко повече.

За финал оставям една снимка от страницата във фейсбук "Благоевград - Това си ти". Фигурите пред елхата са за първа година, днес обаче не успяхме да ги видим заради навалицата. Но Луна ще е тук още поне месец, така че има достатъчно време да се радваме на коледния дух.


Надявам се и вие да сте прекарали третия ден от декември добре. Запалиха ли вече светлините във вашия град?