петък, 25 декември 2015 г.

Blogmas #24 & #25


Здравейте и честита Коледа на всички! ^^
Това е последният пост от Блогмас за тази година, въпреки че първоначално мислех да пиша отделно за #24 и #25. Но вчерашният ми ден мина като всички останали - коледното ми настроение се появи чак вечерта, когато се събрахме цялото семейство. Вечерята беше много хубава, а след това четох до късно и не осъзнах кога е минало времето. (впрочем в момента довършвам "Писма до мъртвите с любов".) От миналата година си подаряваме подаръците на Нова година, макар че със сестра ми получихме някои още вчера (но вероятно ще направя отделен пост за подаръците.) Тази сутрин - или по-скоро обяд, се събудих с много пожелания за весела Коледа от семейство и приятели, също така разбрах, че съм спечелила giveaway-я в блога на Ева, което също много ме зарадва. Днешния ден ще прекарам със семейството си и най-вероятно ще почета още малко. Предполагам, че като цяло ваканцията ми ще мине по този начин, което всъщност напълно ме устройва.


Като за финал на последния пост от предизвикателството оставям някои блогове, чиито Блогмас постове с радост следях:



Искам да кажа колко много се радвам, че станах част от Блогмас тази година (и още повече колко се радвам, че успях да пиша всеки ден, с малки изключения.) За първи път се занимавам сериозно с блогърство и това беше нещо ново и много интересно за мен. Благодаря на всички, които са следили постовете ми - беше ми много забавно да пиша и се надявам да ви е харесало. Да поствам всеки ден ми помогна да видя и усетя по-добре хубавите неща, които ежедневно ми се случваха. 
Искам да пожелая на всички весели празници, изпълнени с топлина, усмивки и прекрасни моменти, споделени с любимите хора! Бъдете щастливи, благодарни, обръщайте внимание на хубавите неща, които ви се случват, прекарайте незабравимо последните няколко дни от 2015 и посрещнете с позитивни емоции новата 2016!
Довиждане от мен и весела Коледа! ^^