сряда, 23 декември 2015 г.

Blogmas #21 & #22

Тези дни нямах много време и желание да пиша, макар че се случиха доста неща. В училище ходихме основно заради присъствието, тъй като на никого не му се учеше. Хубавото е, че всички бяха в коледно настроение и последните три учебни дни за тази година минаха доста добре. Бяхме разместили чиновете и отпред седяхме около 7 човека, и макар че беше тясно, беше доста забавно. Малките пък бяха направили базар и имаше много хубави коледни картички и украшения, също и сладки и кексове. Големи са сладури. В междучасията от време на време пускаха коледни песни, по немски пък пяхме Елхови лес. Всички се занимаваха с неща, свързани със събирането на випуска вчера и това на класа днес. Всичко беше много коледно и хубаво, и да.



В понеделник с Калина си разменихме подаръците за Коледа. Аз й подарих тетрадка с наши снимки (към 250) и други неща, които свързвам с нея. На гърба имаше и диск с 52 песни плюс описание на всяка от тях, по което трябваше да се отгатне песента. (Според мен много хубаво се получи, а и на нея й хареса.) Аз получих "Кутия пълна с тайни", чието съдържание очевидно е тайна. Но пък много ми харесва. След училище с Криси бяхме у Калина, след това ходихме навън (в Еленово!) и в крайна сметка се прибрах към 18.30. Освен това си взех мноого хубави обувки. Вечерта довърших "Белжар", чийто край страшно ми хареса, въпреки че в началото не бях сигурна какво изпитвам към книгата.


Във вторник училището мина нормално, макар че не бях в особено добро настроение. Дори не ми се ходеше на събирането на випуска вечерта, но все пак отидох, и се радвам, защото беше хубаво. Още в началото с Теди, Смиляна, Джана, Боби и Крис си разменихме подаръците. Тази година признавам Теди за по-добър Дядо Коледа от мен, беше помислила за всички и подаръците й бяха страшно хубави (имаше дори за сестра ми.) На мен ми подариха Blurryface (!!!), който почти не оставих цялата вечер, отделно от Теди си имам кутия за бижута, в която си наредих обеците, и много хубав шоколадов душ гел (споменах ли колко обичам душ гелове?) Също се радвам, че хората, за които бях взела подаръци, също ги харесаха - за Снежана бяхме взели гривна със сребърна снежинка, за Смиляна имаше тениска с емблемата на Fall Out Boy и текст от Miss Missing You, за Теди взех арт принт от джъмбо, декоративно дръвче и рамка-органайзер. Като изключим ужасната храна, събирането мина много добре - в началото пускаха хора и беше хубаво да танцувам отново (липсваше ми.) Зарадва ме, че доста хора се включиха в танците. Всеки клас поздрави класния си ръководител - нашето пожелание беше много оригинално, имаше поздрави за учители и съученици и беше забавно. Когато пускаха чалга, с няколко човека излизахме навън и се мотаехме около Дриймс, ходихме до елхата и киното. Това беше един от най-хубавите моменти и със сигурност беше по-приятно от висенето вътре. Върнахме се за по-свястната музика - тогава дойде и Дядо Коледа (aka едно момче от А клас), който ми обеща да ми подари нещо (днес си го получих. Беше шал гирлянд.) После неговата Снежанка пя, имаше малко коледни песни, след което се върнаха към чалгата и понеже вече минаваше 10, си тръгнахме. И все пак вечерта мина много добре, всички се забавляваха и аз останах доволна.
Като цяло седмицата започна хубаво и се надявам празниците да минат все така добре.
Пожелавам ви много усмивки и коледно настроение! с: