петък, 18 декември 2015 г.

Blogmas #17 & #18

Вчера не писах за Блогмас, тъй като денят ми не беше от най-интересните, а пък исках да напиша ревюто за "Освен този живот". В училище не се случи нищо вълнуващо - по физическо оцелях, а в останалите часове правихме упражнения за класни. Следобед се занимавах с подаръци.
Днес беше хубав ден, главно защото е петък. Първите три часа имахме немски, но в началото не правихме нищо и аз си говорих с няколко човека от класа. (С госпожата бяхме сключили сделка да ми носи топла вода от учителската, само че тя така и не ми донесе и в крайна сметка си купих кафе. Но се събудих.) Втория и третия час правихме класно. Мисля, че мина доста добре, писмото ми се получи и дори написах упражнението, за което се съмнявах. След това правихме втората част от класното по литература. Аз писах за "Светло утро" (вече не помня как точно беше формулиран въпросът.) Мина доста добре, госпожата ми го провери още през междучасието и каза, че съм се справила. После имахме изобразително, правихме коледни картички и с Криси и Калина ходихме до книжарницата за картони, а в часа слушахме коледни песни с помощта на "разделящото ръгало за слушалки" на Теди. :д Математиката мина нормално, след това имахме допълнителен по физическо и пак играхме федербал, този път с Криси. По-точно играхме на "разчлени перцето", тъй като то постоянно се разделяше на две и трябваше да му търсим частите (хаштаг ударих се с хилката шак-шак-ау..)
Както и да е. След училище с Калина обядвахме при баба й и гледахме Ай Карли и Викторично (и някаква много странна анимация с буболечки.) После излязохме, ходихме до новото немско левче (с ударение на второто "е") и до един магазин, където имаше много хубави рокли. Към 3.30 се видяхме с Ати и Васи, понеже в езиковата имаха само 2 часа. Бяхме за подаръци, после ядохме царевица. На мен ми беше много приятно, понеже не бяхме излизали от доста време и сега, след като свършиха класните и вече сме почти във ваканция, се радвам, че ще имам повече време за това.
Прибрах се вкъщи към 6 и заспах почти веднага (като наруших обещанието към себе си да не спя следобед тази седмица. Ама то вече си беше вечер, така че не се брои.) Станах преди около час и осъзнах, че имам да правя списъци, тъй като този уикенд ще се занимавам основно с подаръци. После осъзнах, че днес трябваше да взема един подарък, но го забравих. Също и че утре трябва да ставам рано. Допреди малко се занимавах с един от подаръците, сега ще се поразровя за последно за някои неща и вероятно пак ще спя.
Впрочем Коледа е след седмица. Това също го осъзнах сега. И си върнах част от коледния дух, който тази седмица явно съм позагубила. Но пък всичко, което съм измислила, върви по план, така че засега съм доволна.
Надявам се да сте имали прекрасна седмица и уикендът ви да е още по-хубав. ^^
Лека нощ. с:
И тук оставям снимка на залеза от днес, защото беше много, много хубав.