понеделник, 14 декември 2015 г.

Blogmas #14

Днес ще съм кратка, защото имам да уча, а не ми се пропуска ден.
Денят ми мина добре, първо имахме четири часа немски, отново правихме някакви упражнения за класното (между и понякога по време на които слушах музика и си четях стихотворенията). След това по математика взимахме обратна пропорционалност и решавахме задачи от функции. По музика проверявахме контролни. После в часа на класа слязохме в кабинета по музика, за да си разменим коледните подаръци. Господинът беше поръчал пица, имаше и неща за пиене (аз пих кола, отбележете го някъде), както и сладки (които май само на мен ми харесаха.) На мен ми се беше паднало да подарявам на Ради П. и му взех един (наистина много хубав, как не си го запазих) парфюм, а на мен Калоян ми подари слушалки. (не точно каквито исках, но ще ми свършат работа :д) Като цяло беше доста забавно и мисля, че е едно от малкото неща, които наистина правим като клас. И е хубаво.
Прибрах се към два и нещо, пропуснах обяда и прекарах целия следобед в четене на "Освен този живот". Започнах я преди няколко седмици и постоянно я отлагам. В началото за едни странни 10 страници книгата не ми харесваше, но сега не мога да я оставя. А и, Патрик. Днес попаднах на едно ревю на "Ние, останалите, просто живеем тук", но прочетох само 1/3 от него, защото реших, че не искам да си издавам нищо. Имам да чета много книги. Защо това винаги се случва в моменти като седмицата преди коледната ваканция? Знам ли.
Снощи прочетох "Нощта е действие" на Илиян Любомиров (и почти се разплаках от тристишие, много е добър), както и половината от "Улица щастие" на Оля Стоянова (която дочетох днес в училище.) Усещам как скоро ще ходя до книжарницата за още поезия. Много обичам чувството, когато четеш поезия, която те докосва, споменах ли?
Да, наистина имам много за четене. Имам работа и по подаръците (много, много работа по подаръците.) Имам и класно по български и немски. Но.
Засега почти си запазвам радостта от събота.
Надявам се седмицата ви да е започнала добре и да си продължи все така. с:

П.С. АГнетата превземат света и тетрадките ми. АГне номер 1 е в един четириъгълник в тетрадката ми по математика. (не съм виновна аз, сериозно.)