четвъртък, 10 декември 2015 г.

Blogmas #10: winter playlist


Днес денят ми беше извънредно безинтересен с изключение на това, че ризата ми преживя химикал и кафе, а резултатите по математика от събота излязоха и съм първа в моята група. Също така на 12-ти ще ходя в София за Панаира. ^^ И все пак още от сутринта (имахме първи час физическо) ми е прекалено криво, за си поддържам коледния дух. Мислех този пост да е за утре, но го изместих, тъй като не бях в настроение за никоя друга идея. Както и да е, следобед си събрах песни, които по някакъв начин свързвам със зимата или пък ми звучат... ами знам ли, подходящо за сезона. Въпреки голямата ми любов към детските коледни песнички, плейлистът не включва такива (за тях си трябва цял отделен пост), но в края все пак има няколко коледни песни. Оставям плейлиста ето тук и се надявам да ви хареса колкото на мен.

 
А сега отивам да пиша по литература.
Лека нощ и приятен петък от мен. с: