сряда, 30 декември 2015 г.

2015 in a blog post

През 2015 ми се случиха много неща, някои прекрасни, други - не чак толкова. Годината беше много значима за мен, тъй като коренно се промених във всяко едно отношение. Преживях много и смятам, че оставям зад гърба си една от най-важните години в живота ми досега. Както казах и в предишния пост, успях да изпълня голяма част от целите си през годината - завърших училище добре, постигнах доста успехи, пътувах много, най-после успях да завърша стаята си, започнах да се занимавам с йога, четох, гледах филми, слушах музика, запознах се с невероятни хора и преживях много.
Ако започна да се връщам назад през последните 365 дни, със сигурност ще ви засипя със страшно много информация за нещата, които ми се случиха, хората, с които се срещнах, и местата, които посетих. Но това са прекалено много неща, за които, дори и да искам, не мога да говоря само в един пост.

2015 беше дълга и объркана година. За някои хора вероятно е изминала бързо, но аз имам чувството, че първият ден от годината е бил преди векове. Всичко започна много монотонно и еднообразно - бях в 7 клас и основният проблем в живота на всички ни бяха прословутите матури. Ходих на много състезания и олимпиади, повечето от които минаха доста добре за мен. Класирах се за национален кръг по физика и български език, като по БЕЛ станах трета, с което изкарах пълно 6 за кандидатстването (и в крайна сметка считам това за най-големия си успех тази година.) Останалите състезания бяха по математика и английски, като благодарение на тях посетих доста градове - Бургас (два пъти, в интервал от две седмици), Несебър, Кърджали, Враца, София (за кой ли път) и така нататък, и се запознах с много страхотни хора.


В Несебър бяхме в отбор с Юрий от Беларус

Отбора за милиони


Това е от олимпиадата по БЕЛ


Много се радвам, че имах шанса да посетя тези прекрасни български градове, въпреки че вече бях ходила в някои от тях. Морската в Бургас още ни помни, как търчахме по брега през февруари и събирахме мидички. А хотел Пешев в Несебър е най-хубавият хотел на всички времена. :д (Целогодишно сме на морето, явно.)


Следсъстезателна процедура (Не забравяй! Калина е в десния ъгъл.)

С командировъчните за Бургас ние си купуваме пуловери

Между индивидуалното и отборното ние ходим на плаж

Нямам никаква идея за къде пътуваме тук

Освен в България, през 2015 имах невероятния шанс да пътувам и в чужбина. Посетих някои от най-красивите европейски столици - Будапеща, Братислава, Виена и любимата ми Прага. Това е едно от любимите ми пътувания изобщо, посетих страшно красиви и пълни с история места, които ми трябваше доста време да осмисля. Никога няма да забравя това пътуване - обожавам всеки един от тези градове.

Будапеща.



Прага.


Тук се срещнах с Маги и много се радвам, че след повече от 5 години най-накрая имах възможността да се видя с нея на живо.


Тук се влюбих. Наистина. Малко са местата, които обичам колкото пражките улици.


Синята сграда ще е домът ми някой ден. Впрочем в Прага си харесах около 36 къщи, блокове и изобщо сгради, в които искам да живея. (Един ден ще го превзема тоя град.)


Пък ако не стане с нито една от 36-те сгради, имам си Карлов мост.


Вижте колко се вписвам, аз съм си родена за там.
Някой ден отново.

Братислава.



Виена.



Посетихме Шьонбрун и част от сърцето ми си остана там. И по едно време сериозно обмислях да го ограбя. (замъничко. Много е хубав, а принцеса Сиси си остава една от любимите ми исторически личности.)


В Пратера мога да живея. Обещала съм си един ден да се върна и да обиколя всичко.


Споменах ли колко обичам да танцувам по улицата?

Едни от най-хубавите ми спомени през изминалата година са свързани именно с пътуванията - без значение къде са били те. Но и тук, в Благоевград, се случваха страхотни неща. Влюбих се отново. Предпочитам Прага. Освен това успях да завърша училище (ти да видиш), 30-годишният юбилей на ансамбъла мина чудесно, срещах се с прекрасни хора и имам някои много хубави спомени.

Игнорирайте ужасното състояние на коилата ми

Още нещо, което не знаете за мен: Аз съм част от трио феи и обичам Италия.

Споменах ли колко сълзи имаше на края на годината? Не. Не съм го очаквала от себе си. :д

Това може би е един от най-напрегнатите моменти, когато държах реч на тържествения съвет. Но. Мина добре.

И моят прекрасен ужасен бивш клас. (Обичам ви?)

Имах прекрасно лято. Наистина прекрасно, изпълнено с невероятни моменти, нови хора, красиви места и така нататък...
В началото на ваканцията бях в Несебър със сър, Калина, двете Ани и двамата Митко. После около месец прекарах в Дряново с баба и дядо (това от много време си ми е любимата част от цялата ваканция.) Видях се с Ивета, Ая (която си беше дошла от София) и Грейс, освен това след като дойде и братовчед ми ходихме до Етъра, Трявна и Шипка (отново.)


Впрочем, много обичам Етъра. Особено частта с ореховките.






Бяхме на море, на същото място като миналата година (и беше много хубаво.)







През изминалата година вкусът ми за... горе-долу всичко, много се промени. Прочетох част от книгите, които в момента са ми любими, гледах някои страхотни филми, започнах да слушам съвсем различна музика и преоткрих доста групи и изпълнители, в които в момента съм влюбена. Ако започна да пиша за любимите ми неща през 2015, ще трябва да отделя темата в друг пост, а аз нямам намерение да го правя, тъй като за повечето от тях съм говорила доста в блога. Ще кажа само, че съм страшно щастлива, и се надявам следващата година да е още по-ползотворна в това отношение.
Освен всичко това, снимах доста. Това е едно от любимите ми хобита и се радвам, че успях да го развия. 






Старая се да разглеждам основно положителните неща, които ми се случиха през 2015, но няма как да не спомена колко трудна беше тя за мен. В края на лятото се случиха някои доста неположителни неща, заради които не започнах учебната година особено добре, но след това нещата се подобриха - започнах да се храня значително по-добре и да обръщам повече внимание на себе си. Въпреки всичко смятам, че колкото и да ме е наранило, всяко нещо, което съм преживяла, ме е оформило като човека, който съм сега. Надявам се 2016 да е по-хубава и изпълнена с положителни емоции година, а дотогава аз също ще се опитам да съм по-добра.

И за да завърша все пак с нещо положително, като всяка година, 2015 беше изпълнена с много нови запознанства с чудесни хора, прекрасни преживявания, както и странни и луди моменти, за повечето от които нямам никакво обяснение.


Ето, Ати, и за теб намерих място.


Не питайте. Нямам идея.





В крайна сметка мога да кажа, че годината ми беше много хубава и имам прекрасни спомени, към които ще се връщам с усмивка. Пожелавам на себе си и на вас една успешна и красива нова година, изпълнена с невероятни моменти, много усмивки и прекрасни преживявания! :)