петък, 2 октомври 2015 г.

on redoing my room

Мразя еднообразието.
Повече от година се каня да променя стаята си така, че да я харесвам.
Обичам да променям. Както и да се занимавам с нещо, което ми е приятно и дава някакъв резултат, който също ми е приятен.
Затова този път съм доволна от себе си.

Имах една свободна стена, на която нямаше нищо освен три лампи. Планът ми беше да я облепя цялата със снимки и/или вдъхновяващи цитати. В момента на нея има 109 снимки на мен, семейството ми и приятелите ми от 9 години насам, като от двете странични лампи висят гирлянди от цветя, на които с капси са закачени цитати. Освен това има коркова дъска, която виси от оранжеви ягоди, и на която все още няма почти нищо, както и art print с цитат от Джъмбо (защото там знаят какво е art print!). Получи се много хубаво, поне според мен, и много ми харесва да поглеждам към стената и да си припомням всички хубави спомени.






На гардероба залепих цитат на Марк Твен, пак от Джъмбо, който стои много хубаво и е първото нещо, което чета сутрин:


Секцията е почти изцяло с морска тематика, защото обожавам морето. Има пясъчна рамка, която ми е подарък, буркан, пълен с мидички, отделно има морски звезди и раковинки. Също колаж, който направих преди около две години. Останалото са албуми, рамки със снимки и други по-малки неща:



Странно, има още снимки. Това тук е от Икеа и е едно от любимите ми неща:


Както и витрината:


Това ми е една от любимите рамки, снимките са правени през около пет години и очевидно съм си запазила любимата физиономия. В буркана има жълъди, орехи, кестени, шишарки, както и розови листа, а отзад е част от библиотеката ми:


И най-после постигнах някаква организация, което беше почти непостижимо. Успях да си подредя книгите, както и джунджуриите, което е още по-странно.
Явно съм способна на всичко:


Може би най-приятното след лепенето на снимките по стената беше лепенето на звездички по тавана. Не исках да са разположени хаотично, затова ги подредих в съзвездия. Не са подредени по същия начин, но не можах по-добре. Тук са Малката и Голямата мечка, Пегас, Бик, Орион, Близнаци и Овен:


Overall, стаята ми вече е доста по-приятно място, в което да прекарвам голяма част от времето си. Смятам, че всяка спалня трябва да отразява същността на обитаващия я човек, така че ако имате някакви идеи за своята (а аз съм сигурна, че е така), направете промяна. Особено ако прекарвате много време във въпросната стая, тя трябва да ви е удобна и да ви кара да се чувствате добре. Направете я каквато поискате. Понякога и най-малката промяна може напълно да преобърне ежедневието ви.